| Editace • Portaly |
| 13.02.2011, 20:30 - pepan32 - Rank 1 - 2 Témata
Zdar lidi začal sem skoušet vytvářet portaly do hry prostě mista kde vejdete do dveří a objevíte se někde uplně jinde, podle přiručky k editoru sem nato došel do objektu se v 3dsmax vepíše krátký script a exportuje se do .BES do vceditoru ale když ho přidám do sceny tak to napíše že v portalu je chyba. Chci se zeptat jestli někdo už ty portaly skoušel a jak mu to šlo. Díky za odpověd. |
| 14.02.2011, 23:30 - KostiCZ - Rank 1 - 1 Témata
pepan32 napsáno: Zdar lidi začal sem skoušet vytvářet portaly do hry prostě mista kde vejdete do dveří a objevíte se někde uplně jinde, podle přiručky k editoru sem nato došel do objektu se v 3dsmax vepíše krátký script a exportuje se do .BES do vceditoru ale když ho přidám do sceny tak to napíše že v portalu je chyba. Chci se zeptat jestli někdo už ty portaly skoušel a jak mu to šlo. Díky za odpověd. Sice jsem se sektorama/portalama nikdy moc nedelal, ale podle me jsi to trochu spatne pochopil. Tady nejde o to, ze bys vesel do dveri a objevil se nekde uplne jinde. Ty zustanes za tema dverma, ale zmeni se prostredi. Portal je prechodovy misto mezi sektory, napriklad vsudypritomnym Worldsector a treba sektorem podzemi. Samozrejme, ze v podzemi budes mit jiny vlastnosti osvetleni, nez na povrchu. Proto se jeskyne prirazuje do jineho sektoru. Takze na povrchu si nadefinujes krasne jasne svetlo spolu se smerovym smerem od slunce a v sektoru podzemi ponury sero az tmu, bez smeroveho svetla. Portal tedy neni zadny teleport, ale jen prechodove misto v mape, kde se potkavaji dve ruzna prostredi. Bohuzel ti nereknu, jak to definovat, nedelam s tim. |
| 15.02.2011, 19:03 - pepan32 - Rank 1 - 2 Témata
Dík konečně to někdo objasnil. |